E-ügyintézés

Tudtad, hogy

ügyeidet hosszú várakozás és sorban állás helyett már kényelmesen, akár otthonról, online is elintézheted?

Ehhez a következőket kell tenned:

Ahhoz, hogy az Ügyfélkaput tudd használni, létre kell hoznod egy személyes ügyfélkapus azonosítót. Ezt minden magánszemély megteheti.

A regisztrációt bármelyik okmányirodában, kormányhivatali ügyfélszolgálati irodában, adóhatóság ügyfélszolgálatán kérheted. Célszerű előtte telefonon érdeklődni, hogy milyen adatokra lesz szükség!

A regisztráció történhet interneten keresztül is. Ez esetben ki kell tölteni az online Regisztrációs adatlapot http://eugyintezes.pecs.hu/ oldalon.

Válaszd Te is a kényelmesebb, gyorsabb megoldást!

 

One Comment on “E-ügyintézés”

  1. Hasznos tipp! Én már kértem a regisztrációmat, van is ügyfélkapus belépő kódom, de még nem használtam semmire. Pontosan milyen ügyekhez használhatom?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük